2014. július 9., szerda

Liebster Award díjat kaptam, köszönöm!



Ez egy vándordíj, melyet egy már korábban díjazott blogíró ad át olyan blogoknak, melyeket érdemesnek talál arra, hogy mások figyelmébe ajánlja.

A díjat Frank Ágnestől kaptam, akinek az oldala Srácnevelde. 4 fiú édesanyjaként a fiúk nevelésével kapcsolatos hasznos információkat nyújt mindenkinek.
A szabályokkal kapcsolatban kőbe vésett információkat nem találtam. Azt több helyen olvastam, hogy az általam érdekesnek tartott 11 blognak adjam tovább a díjat (aha, csak én nem követek 11 blogot...). Viszont a díjhoz tartozik feladat is, egy kérdésre kell válaszolnom, és egy kérdést kell nekem is feltennem a néhány  díjazottnak. :)

A nekem címzett kérdés:

"Van-e olyan érdekes élményed, kellemes emléked, amit a blogodnak köszönhetsz, ami egészen biztosan kimaradt volna, ha nincs a blogod?"

Van bizony. Bár először a frász jött rám, mikor megkaptam az emailt, hogy jönnének hozzánk forgatni az m1-től az Esély c. műsorhoz. Az első gondolatom az volt, hogy köszi, de nem... De egy nagyon jó anyag kerekedett belőle és sok pozitív visszajelzést kaptam/kaptunk... :)
Mivel vándordíjról van szó, tovább adnám az általam kedvelt blogoknak:



http://hahopihe.cafeblog.hu/

http://sporolok.blog.hu/


Az én kérdésem a bloggerekhez a következő:

Ha éppen nincs ihleted egy újabb blogbejegyzésed megírásához, honnan merítesz ötletet?



És köszönöm még egyszer a díjat... :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése