2013. május 5., vasárnap

Anyák napja

A második anyák napja hármasfogat szülőanyjaként...


Az elmúlt hetekben ment a susmus Nagy, Lány és Apa között... Olyan édesek voltak, mondták, hogy Anya, te ezt most nem hallgathatod. Persze nyilvánvaló volt, hogy a közelgő anyák napja a téma... Ha bemész a szobámba, akkor NE nézz ide/oda!!! Szinte mindenhol megbújt egy kis ajándék, melyet (már nem is olyan) piciny szorgos kezek készítettek leckeírás és két veszekedés között.

Mit szeretnél anyák napjára? Csak annyit, hogy együtt legyünk (persze verset azé' mondjatok). Tényleg ez volt minden vágyam. Reggel felébredni, megetetni Pindurt, majd Apa hozza a kávét az ágyba és az egész család az ágyunkban legyen. Háttérben mehet valamelyik mese, de ilyen közel legyünk egymáshoz, bohóckodjunk, nevetgéljünk, beszélgessünk. Együtt legyünk. Ennyi.

Mikor adhatom át az ajándékot? Hát igen, Lánynak a türelem nem erős oldala (vajon kitől örökölhette?). Miután megittam az első kávémat, zöld utat kapott. Tapasztalataimból táplálkozva már előkészítettem a zsepit. És mondta, mondta az ő kis versét. Közben le sem vette rólam azokat a gyönyörű szemeit. És mondta, és mosolygott. Annyi szeretet van benne... Egyszerűen imádom... Persze a boldogság könnyei utat törtek maguknak (lefordítva autira: folyt a víz a szememből). Majd átölelt és jöttek az ajándékok. Kaptam: egy papírból készített virágot, egy szívecskét melyen fehér rózsa van (a kedvenc virágom), egy kis könyvjelző(félét) anyák napi verssel valamint egy Anya feliratú kis noteszt, amit Ő készített... :)

Nagy közölte, hogy ő majd holnap, az iskolai anyák napja keretében köszönt. Sírás garantált... :)
És én csak néztem a három manócskát. Ahogy egymás hegyén-hátán ülnek, játszanak, viháncolnak, nevetnek. Úristen milyen szerencsés vagyok. Hogy ez a három kis Lélek engem választott. Hogy rám bízták az életüket, hogy én indíthatom őket útnak. És hogy ez mekkora felelősség. Remélhetőleg elég jó anyjuk vagyok, de nyilván, hogy most milyen "munkát" végzek, az majd csak felnőttkorukra derül ki...

És persze (itt is) köszönök mindent az én Drága Anyukámnak, és neki is Boldog Anyák Napját kívánok!!! ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése