2013. október 31., csütörtök

Októberi beszámoló...

Tulajdonképpen még van 10 perc a(z) - egyik - kedvenc hónapomból, úgyhogy még időben...


3-án Lánynak volt a 10. születésnapja, 24-én pedig Nagy lett fiatalkorú. Hihetetlen. Főleg Nagy. A kisfiam múlt hónapban határozottan lehagyott "magasságilag", tisztán emlékszem, hogy a folyamat nem egész 2 hét alatt következett be... Egyszer már majdnem akkora volt mint én, most meg már én vagyok majdnem akkora mint ő... Lány még stagnál. Neki/Rajta az az újdonság, hogy a szemüveg most már állandóra kell. (Persze most már Nagynak is kell - igaz neki csak olvasáshoz. Még. De ami késik, eljön...) Írtó büszke vagyok rájuk, mert nem volt dráma, hogy bocs gyerekek idei szülinap(ok) szemüveg + torta. Így jártatok anyátokkal... :)

Közben Pindur már vadul jár-kel, ha valaki véletlenül az útjába akad, gondolkodás nélkül ökleli (ő is kos...), és mindig cumi van a szájába. Illetve amikor nincs, akkor elhagyja a száját a baba-mama-apa kombó, illetve a kaka szó (amit nem a megfelelő helyzetben használ...). Kérdezik, hogy egész napra igényli a cumit? Nem, ő nem. ÉN igénylem, hogy a dugó a szájában legyen, különben jön és harap... Remélem ennek csak a fogzás az oka. Túl vagyunk egy durvább időszakon (másfél hónap alatt növesztett ki 8 fogat), és végre újból alszik (magyarul: végre alszom!).

(A mondat első felénél felsírt, majd kis hátsimi/nyugtatás, oszt' alszik. Hiába, a gyereknek ma Szörnyertét kellett nézni, mert az volt a dízni csatornán, Lány meg szólt nekem,  tudja, hogy nagy kedvenc. Nekem. Egy 19 hónaposnak viszont még nem feltétlenül nagy élmény.) 

Ez a hónap (is) hihetetlen gyorsan elrepült. Nagy ismét jól teljesít a suliban (szánom-bánom, de a jutalmazást felváltotta a megelőlegezett bünti. Működik, illetve működött...) Lány közel egy hónapig igazoltan hiányzott (a mezei nátha felfejlődött különféle felső légúti nyavalyákká), ezt követően viszonylag hamar behozta a lemaradást, a szünet előtti héten meglepett 4 db ötössel... :) 

Úgyhogy egy kicsit húzósabb időszakot éltünk meg, de már minden okés... :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése