2014. május 13., kedd

Anyák napja 2014...

Iskolai anyák napi műsor... :)


Lányéra természetesen készültem (ő időben szólt, illetve ő szólt...), Nagyé meglepetésként ért pénteken, mikor is Lány közölte, hogy egy fél órával előbb kezdődik, hogy Nagyék műsorát is lássuk... Kérdeztem Elsőszülöttem, nem gondolta-é, hogy erről azért tudnom kellett volna. Hát időben megtudtad - hangzott a válasz. Végül is igaza van...

Azon már meg sem lepődtem, hogy amikor tegnap reggel elindultak a suliba, odavetette, hogy akkor az inget kivasalom, ugye? Hát persze kisfiam... Még jó, hogy tiszta volt... :D

Édesanyámat érzékenyen érintette, hogy anyák napja alkalmából Nagy nem köszöntötte őt fel. Mondtam neki, hogy nyugi, engem sem... Illetve igen, este mielőtt mentek volna aludni, Lánytól kaptam két puszit és aznap kb. századszorra mondta, hogy: Boldog Anyák napját kívánok! :) Jaaaa, az ma van? kérdezte Nagy. Végül is csak reggel óta - hangzott a válasz... Hát akkor Boldog Anyák napját... :)

Másnap Mamával megbeszéltük, hogy Nagynak én nem szóltam, mert kíváncsi voltam, hogy amikor a fél világ attól hangos, hogy anyák napja van, ez vajon mennyire szűrődik be Nagy által preferált információk közé. Jól sejtettem...

(Jövőre fel kell hívnom a figyelmét, hogy Mamát - is - köszöntse fel...)

Na szóval, anyák napi ünnepség... Lányék ünnepségén már akkor bőgtem, amikor Másodszülöttem még szereplés közelében sem volt. Anyu is. Hiába no, a gének.. :) A filmeken a színésznők olyan szépek amikor sírnak, na hát én nem voltam az. Próbáltam mosolyogva, elegánsan könnyezni miközben Lány felolvasta, hogy miért szeret engem. Persze nem sikerült... Viszont smink nem kenődött el! Fejlődöm... :)

Kicsit beárnyékolta, hogy - mivel Férj délutános műszakban van a héten - Pindurt is vinnem "kellett". Nagy lelkesen lépcsőzött vele, de bizony egyszer-egyszer(?)  Pindur velőtrázó üvöltése mászott bele az emelkedett sírós-érzékeny-boldog anyák napi hangulatba... 

Mivel Nagy jelenleg 6. osztályos, nem gondoltam, hogy nekik még lesz anyák napi műsor, így duplán meglepetés hogy volt. Ők egy közös darabbal készültek, ami legalább olyan vicces volt, mint amilyen tanulságos. Jókat mulatott mindenki, amikor saját gyermekére ráismert egy-egy mondatból. Nagy végig : Az anya, hadd maradjak itthon!-t szajkózta, míg más gyermek nem ért rá segíteni, mert sok dolga van, illetve volt aki végig egy ájpedet kért... :)  Minden anyuka megkapta az unalomig ismert mondatot, kérést a saját csemetéjétől. Tényleg vicces volt... :)

Néztem őket, most hirtelen megnőttek... Nemcsak méretre, hanem komolyodtak (nem, nem csak mi öregszünk)... 

Aztán persze tőlük is kaptunk szuper ajándékot és egy szál rózsát. Nagy ismét hozta a formáját, egy ajándékkal és egy rózsával készült kettőnknek... :) Mamával megbeszéltük, hogy a rózsa az övé, csak megőrzésre itt marad nálam :). Jövőre már - valószínűleg - már nem fognak anyák napi ünnepséget tartani,
így nem kell majd őt figyelmeztetnem, hogy helló anya + mama = 2 ajándék+ 2 virág... :)

Lánynál meg magától értetődött, hogy mindkettőnkre gondol. A saját szavaival írta le, hogy miért szeret engem/minket és kaptam /kaptunk személyre szóló ajándékot is... 

Úgyhogy sírás erre az évre is kipipálva... ♥♥♥


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése