2015. július 26., vasárnap

Anya, taníts engem! 2.0

Amikor anno észrevettük, hogy M azért lemaradt a kortársaitól, javasolta az egyik fejlesztő, hogy vegyük meg az Anya, taníts engem! c. könyvet. Megvettük. Mi tanítottuk - volna - a gyereket, ő meg erre pont nem volt vevő. Miután nemrég észrevettük, hogy M csontra leutánozza a legkisebbet, jött az ötlet, hogy akkor fussunk neki még egyszer. Előkotortam a könyvet, elolvastam, hogy milyen játékos fejlesztési lehetőségek vannak az egyév körüli gyerek számára. Vannak amiket már mi is csináltunk, de bizony sok-sok olyan "feladat" van, ami újdonság, legalábbis nekünk.

Őszintén, nagyon-nagy reményeim vannak azzal kapcsolatban, hogy B "felhúzza" M-et. Perverz vágy, hogy jövő húsvétra már locsolóverset is mondjon M :) . Meg az sem lenne rossz, ha B megindul, M is elkezdjen aktívabban mozogni, mert az egyhelyben álló "olvasástól" nem fárad le, és addig nincs túl nagy esély arra, hogy a bölcsiben maradhasson délutánig. 

De a töpszli vevő az új feladatokra. Amíg ez a bejegyzés íródik, addig éppen garázs készül a kisautóknak... :) M a kis újságját lapozgatja, lopva figyeli B-t, megnéz egy-két lego/dupló állatkát (nem viszi túlzásba :D ), majd visszatér a lapozgatáshoz. Időközben eltelt egy óra, leültünk mi is játszani :).

A lányomat "eladtam" keddig, Nagy pedig az ágyán heveredik, játszik valamelyik kütyüjével. B elaludt, M pedig a változatosság kedvéért "olvas" :) . 

Csend és nyugalom. Basszus, hogy ez néha mennyire kell...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése